Kapcsolat, Elérhetőség |
|
Telefon: +36 30 9484 384 |
|
Telefon / Fax: +36 1 9200-258 |
|
Általános információ, szolgáltatás megrendelés: |
|
Műszaki, technikai segítségnyújtás, hibabejelentés: |
Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javascriptet.
|
Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javascriptet.
|
Figyelem ! Nagyon sok információt helyeztünk el a bal oldalon elérhető menüben. Lehet, hogy az Önt érdeklő információt megtalálja.
- Ha olyan helyzet fordul elő, hogy nincs Internet elérése, először ellenőrizze,
hogy a számítógépe és a modem közötti kábel csatlakozása rendben van-e, illetve a modem tápfeszültsége rendben van-e, kap-e áramot ?
- Ha ezek rendben vannak akkor áramtalanítsa a modemet, majd
egy pár másodperces várakozás után helyezze újra áram alá.
- Kb. 1-3 perces várakozás után a modem megtalálja a kapcsolatot a központtal
és ha minden rendben van újra van Internet kapcsolata.
- Ha mikrohullámú kapcsolatot használ, akkor a hálózati adaptert húzza ki először ami a tápfeszültséget biztosítja a parabola antenna felé. Pár másodperces várakozás után újra helyezze feszültség alá. Ha a kapcsolat nem állt helyre jelezze ügyfélszolgálatunknak.
- Ha mikrohullámú kapcsolatot használ és a telefonkapcsolat megszakadt, akkor a VOIP eszközének hálózati adapterét húzza ki a konnektorból, majd pár másodperc után ismét helyezze az eszközt feszültség alá. Ha ezek után sem állt helyre a kapcsolat, jelezze ügyfélszolgálatunknak.
- Ha esetleg Routert használ akkor amikor a modemet áramtalanítja akkor a Routertnek
is húzza ki a hálózati csatlakozóját, majd a várakozás után először a Routert, majd a modemet helyezze újra áram alá.
- Ha ezek után sincs kapcsolata a szolgáltatójával és nem tud csatlakozni,
akkor hívja az Internet szolgáltatójának ügyfélszolgálatát.
- Ha van kapcsolata és tud böngészni az Interneten, de nem tudja elérni weboldalát,
illetve leveleit, akkor hívja ügyfélszolgálatunkat.
Köszönjük.
|
|
|
|